یکشنبه ،۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۰۹

حضور مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی در پنل سلامت کنگره بین المللی کشور های غرب آسیا و شمال آفریقا

حضور مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی در پنل سلامت کنگره بین المللی کشور های غرب آسیا و شمال آفریقا
روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه در پنل سلامت اجلاس ایران و آفریقا با تاکید با ارائه جزییاتی از توانمندی های درمانی و دارویی ایران، بر همکاری های تجاری با آفریقا و پتانسیل های موجود برای توسعه روابط تجاری دو طرف تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تدارکات پزشکی؛ روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه در پنل سلامت اجلاس ایران و آفریقا با تاکید با ارائه جزییاتی از توانمندی های درمانی و دارویی ایران، بر همکاری های تجاری با آفریقا  و  پتانسیل های موجود برای توسعه روابط تجاری دو طرف تأکید شد.

از موضوعات مطرح شده در این پنل می توان بر شرایط سرمایه گذاری و صادرات، تجهیز بیمارستان ها، تکیه بر توان داخلی و توریسم درمانی، ضرورت آموزش و همکاری های دوجانبه، اعزام هیأت های پزشکی به کشورهای آفریقایی جهت ارائه مشاوره پزشکی اشاره کرد.

دکتر عسکری ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص فعالیت های شرکت های تابعه و توانمندی شرکت های ایرانی گفت: این پنل شروعی برای توسعه روابط دو طرف و تقویت همکاری های حوزه سلامت ایران و آفریقا است.

رئیس صادرات وزارت بهداشت اظهار داشت: کشورهای آفریقایی سهم چندانی از محصولات دارویی ایران ندارند و باید این حوزه را تقویت کرد.

در این نشست تخصصی همچنین جلسه پرسش و پاسخ با حضور مدیران سازمان انتقال خون، انستیتو پاستور و وزارت بهداشت ایران برگزار شد.

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۴۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید